home page img m.loft

עיצוב פנים דירות יוקרה

בעידן של היום, גם לאכלוסייה שלא נחשבת בעשירון העליון יש דרישות עיצוב שלא היו בעבר, רוב האנשים אשר מבצעים תכנון של עיצוב פנים מעוניינים בעיצוב יוקרתי.

עיצוב פנים של בתי יוקרה לרוב יהיה עיצוב מודרני , אך יש גם עיצוב פנים דירות יוקרה בסטייל וינטג', התפקיד של מעצב פנים של דירות יוקרה הוא להתאים בין הויז'ן של הלקוח ובין העבודה והתוצאה הסופית.

למה לעשות עיצוב פנים יוקרתי עם רז קשלס ?

עבודתו של רז קשלס מאופיינת בקו עיצוב חדשני ויוקרתי המחובר למגמות העיצוב המובילות בעולם. הקו המנחה את עבודת המשרד הינו קו פונקציונאלי תוך השענות על תכנון חכם אשר לוקח בחשבון את כל הפרטים הקטנים וממקסם את הפוטנציאל הקיים בחלל, עבודתו של רז נשענת על יצירתיות רבה תוך שימוש נכון בצבעים, חומרים והדגשי תאורה. המטרה היא ליצור סגנון עיצובי שלם ואחיד המושתת על נוחות ופונקציונאליות מרבית המקצועיות של רז קשלס בשילוב אופיו היזמי המריצו אותו, בעבר לייסד חברות מצליחות בתחום אסטטיקת הפנים בחללי מגורים כמו: Aesthetic Arts, Creative Interiors, Atmosphera, השאיפה לחדשנות ולמצוינות מנחה את עבודתו של רז.

 אותה חתירה למיקסום הפוטנציאל מאפיינת את מהלך עבודתו, עבודה הנשענת על הבנת צרכי הלקוח, סגנון חייו, הפונקציונאליות והאווירה הרצויה בחלל. דיאלוג פורה בין רז, מעצב הפנים, ובין הלקוח יוצרת שפה עיצובית רעננה ואישית לכל פרויקט על פי צרכי הלקוח.

העבודה עם רז היא עבודה פדנטית, אינטנסיבית ורצינית לכל אורך הדרך – החל משלבי התכנון של עיצוב פנים בתי יוקרה ועד לשלבי הגימור הסופיים.

לקביעת פגישת היכרות ללא התחייבות עם רז לגבי עיצוב פנים דירות יוקרה התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם.

קבעו פגישת היכרות עם רז קשלס

לקביעת פגישה צרו קשר כבר עכשיו בטלפון או השאירו פרטיכם בשדה יצירת הקשר.

054-9256780

ניתן ליצור איתנו קשר

דוא"ל: raz@razkeshles.com

טלפון: 054-9256780